» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. افزایش منابع تخصصی کتاب کودکان بر تثبیت فعالیت تخصصی در حوزه کودکان می‌افزاید

 معاون استاندار همدان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: افزایش تخصصی کتاب مورد نظر کودکان و در دسترس بودن منابع کودک در استان می‌تواند بر تثبیت فعالیت تخصصی در حوزه کودکان بیافزاید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار معاون استاندار همدان روز یکشنبه سوم آبان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این استان، با اشاره به تعداد کتابخانه‌هایی که در «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» افتتاح می‌شوند، اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی می‌توانند گام مؤثری در افزایش فرهنگ مطالعه در استان داشته باشند و باید در راستای ایجاد این کتابخانه‌ها تلاش بیشتری شود.

وی در ادامه افزود: توجه به میزان دسترسی مردم به کتاب مورد نظر و میزان فعالیت کتابخانه‌ها از جمله اقداماتی است که باید در «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» به آن توجه شود.

الهی‌تبار با بیان اینکه همدان به‌عنوان پیشرو فعالیت‌های  هنری در حوزه کودکان در کشور مطرح است، گفت: افزایش تخصصی کتاب مورد نظر کودکان و در دسترس بودن منابع کودک در استان می ه‌تواند بر تثبیت فعالیت تخصصی در حوزه کودکان بیافزاید.

معاون استاندار همدان نذر و اهدای کتاب را برنامه زیبایی در طول سال برشمرد و تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 127 هزار کتاب در طرح اهدای کتاب جمع‌آوری شد که اگر فضاسازی در این امر نیز افزایش یابد، امسال هم همشهریان عزیز تعداد بیشتری کتاب در اختیار کتابخانه‌ها قرار می‌دهند.

وی دعوت از نویسندگان بومی را یکی دیگر از برنامه‌های مفید در مراسم «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های نقد کتاب و دعوت از نویسندگان هم استانی در این کارگاه‌ها می‌تواند اقدام بسیار مفیدی در شناسایی نویسندگان توانای همدانی در سطح کشور باشد.

الهی‌تبار از متولیان برگزاری «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» در استان خواست تا با ارائه کارهای محتوایی در خدمت‌رسانی به کتاب فعال شوند و سایر دستگاه‌های وابسته را نیز تقویت کنند، چراکه یاری رساندن در افزایش مطالعه در استان وظیفه همه مردم است.

وی در پایان خواستار تجلیل از فعالان کتابخوان و حامیان فرهنگ مطالعه در استان شد و گفت: این برنامه از وظایف مهمی است که بر دوش مسئولان ستاد برگزاری «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394 | 11:25 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.